BARU

Post Top Ad

Your Ad Spot

Selasa, 26 November 2019

Rise of Skywalker, apa yang dah pasti.


Frozen dah tengok, sekarang semua menunggu Star Wars: The Rise of Skywalker. Maknanya, hujung tahun ini Disney pukul habis kutipan panggung di seluruh dunia, macam tak biasa.

Jadi apa yang sudah pasti akan muncul dalam The Rise of Skywalker?

Kami tak mahu bagi semua tapi, takat ini yang sudah tahu dan juga persoalan yang bangkit.

Jedi Masuk Darkside?


Dalam footage awal baru The Rise of Skywalker, Disney di D23 Expo pada Ogos, closing scene menunjukkan Rey memakai jubah berwarna hitam, selain menggunakan light saber berwarna merah seperti yang digunakan Darth Maul dalam The Phantom Menace.



Karekter Baru Nama Babu


Dalam kempen tahunan Lucasfilm, Force Friday, mereka mendedahkan karekter baru, Babu Frik, yang akan membuat penampilan pertama dalam The Rise of Skywalker.



















First Order Troops Boleh Terbang


Berdasarkan klip trailer The Rise of Skywalker, Stormtroopers boleh terbang dnegan menggunakan jetpacks.



Emperor Palpatine kembali?


Poster yang didedahkan pada D23 Expo di Anaheim, California menunjukkan pertarungan Rey dengan Kylo Ren lengkap bertopeng dan kemungkinan kembalinya Emperor Palpatine berdasarkan poster tersebut.


























Kembalinya Knights of Ren


Berdasarkan tweet Vanity Fair, mereka mengesahkan Knights of Ren yang pertama kali dilihat dalam The Force Awakens akan kembali, selain Keri Russell sebagai Zorri Bliss dan Richard E. Grant sebagai Allegiant General Pryde.



Sebuah foto juga menunjukkan Naomi Ackie sebagai Jannah akan bersama dengan Finn (John Boyega) dalam The Rise of Skywalker.


Tak sabar nak tengok Star Wars yang terakhir ni. Apa teori anda? Kongsikan dengan kami.

Post Top Ad

Your Ad Spot

Menu